معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حضور ۲۰ شرکت فناور در نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ 01 September 2023

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا محمدیان‌سمنانی، معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حاشیه برپایی نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: در این نمایشگاه، ۲۰ شرکت فناور مرتبط به وزارت نیرو حضور یافتند و محصولات و توانمندی‌های خود را معرفی کردند.

وی گفت: پس از بازدید، نشست صمیمانه‌ای با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برگزار شد و تعدادی از شرکت‌های فناور درخواست‌ها و مسائل خود را مطرح کردند و خواستار رفع مشکلاتشان شدند.

مریم کارگرنجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو نیز گفت: وظیفه ما در وزارتخانه رفع موانع است و در این راه، از توانمندی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استفاده و از تجاری‌سازی محصولاتشان حمایت می‌کنیم تا مشکلات و دغدغه آن‌ها در تولید محصولات فناورانه کاهش یابد؛ چراکه اقتصاد کشور در گرو بهره‌وری است.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو با اشاره به اهمیت رعایت الگوی مصرف گفت: مدیریت، تنها راه‌حل مشکلات حوزه آب و برق کشور است و این مهم با بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در بخش‌های مختلف تا حدودی رفع می‌شود.

به گزارش فارس، مریم کارگرنجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، سیدمحمدمهدی نوربخش، مدیرکل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو و هیأت همراه از بخش‌های مختلف نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان دیدن کردند.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار