کد خبر: ۱۱۲۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ 02 September 2023

 


به گزارش تابناک از گچساران ،به نقل روابط عمومی ،سالها بود که موکب استان کهگیلویه وبویراحمد در مرز شلمچه هر سال به صورت موقت برپا می شد و این در حالی بود که موکب های دیگر استان ها در همجواری موکب استان کهگیلویه و بویراحمد با امکانات کامل آماده پذیرایی از زائران اربعین حسینی(ع) شده اند.
پس از بازدیدی که استاندار ارزشمند و ولایت مدار کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه داشتند مدیرعامل نفت گچساران در سریعترین زمان ممکن تیمی از کارشناسان و مهندسان صنعت نفت گچساران را به شلمچه اعزام کرد تا وضعیت ساخت یه موکب دائمی بررسی شود .
مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: خوشحالیم که موفق شدیم وعده ای که به مردم خوب و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد داده بودیم را در عمل به سرانجام برسانیم .
وی با بیان اینکه؛ در بازدیدی که به همراه کارشناسان نفت گچساران ، معاونت محترم عمرانی استاندار ، مدیریت محترم بحران استان و شهردار محترم گچساران از پایانه مرزی شلمچه داشتیم موکب استان کهگیلویه و بویراحمد فقط یک زمین خالی بود که هر سال به صورت موقت برپا می‌شد و برهمین اساس و با توجه به پیگیری های استاندار محترم و دلسوز استان برنامه ریزی به جهت ساخت ساختمان موکب استان در دستور کار نفت گچساران قرار گرفت.
کمالی افزود: با وجود گرمای طاقت‌فرسای جنوب،انجام کار به صورت شبانه روزی پیگیری و در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد کار با پیشرفت خوبی مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی ساختمان موکب شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد تقدیم مردم خوب استان خواهد شد.ان شاءالله شفاعت آقا امام حسین(ع) در دنیا و آخرت شامل حال همه دست اندرکاران این امر خیر باشد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار