رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت: بیش از ۵ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷ 03 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی راهداری اردبیل، امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه هوشمند محور مغان اظهار کرد: بیش از ۵ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است که این میزان ۱۰درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود.

وی افزود:میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل محور‌های بران-سه راهی سربند، گرمی-بیله سوار و مشگین شهر کنگرلورا جزوه محور‌های پرتردد سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۱۸۰ هزار و ۷۹۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران – سه راهی سربند، ۱۴۰ هزار و۹۹۵ تردد در محور گرمی-بیله سوار و ۱۴۱هزار و ۱۲۸ تردد نیز در محوز مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

ثبت ۴۳۱هزار و۱۷۳ تردد تخلف سبقت غیرمجاز

نسیمی بیان کرد: در ۵ ماهه گذشته ۴۳۱هزار و ۱۷۳ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده که در این مدت ۸۸ هزار و ۶۸۰ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل، ۴۸ هزار و۵۰۰ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۴۲ هزار و۴۵۵ تردد نیز در محور خلخال-اسالم ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته از ثبت ۱۳ میلیون و۵۴۲ هزار و۱۱ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان کرد: در این مدت محور آستارا-اردبیل با ۱میلیون و۴۷۳ هزار و۷۱۰ تردد، اردبیل-آستارا با ۱میلیون و۸۳ هزار و۲۳۸ تردد و محور اردبیل-نیر با ۹۰۴هزار و۱۳۱ تردد جزوه محور‌های پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

وی فعالیت ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محور‌های استان اردبیل یادآور شد و از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار