مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان از اعزام اکیپ های عملیات برق برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی (ع) در مرز خسروی و قصرشیرین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 03 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، پیام جوادی، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قبل از اربعین سال‌جاری به منظور تامین برق و کمک رسانی به موکب‌ها در مرز‌های منتهی به مسیرراهپیمایی زائرین اربعین حسینی، نیرو‌های عملیاتی به مرز خسروی و قصرشیرین اعزام شدند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان افزود: دو دستگاه خودروی عملیاتی مجهز و یک دستگاه خودروی بالابر نیز به منظور برق رسانی و تامین روشنایی در مرز خسروی و قصرشیرین مستقر شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی‌ها در این مسیر برگ زرینی در شناسنامه این شرکت خواهد بود که عزتمندانه در اختیار محبان و دوستداران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) گذاشته شده است، خاطر نشان کرد: ۷ نفر از همکاران حوزه عملیات شرکت توزیع برق استان در این روز‌ها با ارائه خدمات برق رسانی به موکب‌ها و بهبود روشنایی منطقه در مرزخسروی و قصرشیرین به زائران حسینی ارائه خدمات می‌کنند.

تامین و اصلاح زیرساخت‌های برق مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه با اشاره به آماده سازی شبکه‌های روشنایی معابر و توزیع برق مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین در مسیر گاوازنگ زنجان، افزود: باهدف برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر راهپیمایی جاماندگان اربعین در زنجان شبکه‌های روشنایی معابر مسیر تعیین شده بطور کامل اصلاح و ساماندهی شده و آمادگی کامل برای تامین برق ۳۵ موکب مستقر در این مسیر را داریم.

وی به جابجایی تابلو اندازه گیری و کنتور برق یادمان شهدای گمنام در محل مجموعه تفریحی وگردشگری گاوازنگ همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: به همت پرسنل خدوم اموربرق اشراق برای اجرای این طرح ۱۵۰ متر شبکه خودنگهدار احداث شد.

جوادی تاکید کرد: همزمان با روز اربعین اکیپ‌های حوادث و فوریت‌های برق، اکیپ انشعابات و اکیپ‌های عملیاتی در مسیر پیاده‌روی در آماده باش کامل هستند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار