مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: در راستای اعزام زائران زنجانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همه توان در خدمت زائران امام حسین(ع) است و از ابتدای شروع ستاد اربعین تا کنون ۳۹۶ دستگاه ناوگان عمومی مسافری، زائران سرزمین عشق را جابجا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 04 September 2023

به گزارش تابناک زنجان و به نقل از فارس، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار داشت: جابجائی زائران اربعین سالار شهیدان بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تشدید نظارت‌ها بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های حمل ونقل عمومی خبر داد و افزود: نظارت بر حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌ها به صورت شبانه روز با استقرار ۱۳ اکیپ در ترمینال استان انجام می‌شود تا عاشقان کربلا با آرامش و امنیت عازم سفر عشق شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش تقاضای سفر با تمامی ناوگان‌های عمومی مسافری، نظارت‌ها از طریق سامانه‌های کنترل داب و دوربین‌های پلاک‌خوان در جاده‌ها انجام می‌شود که در صورت مشاهده تخلف در کمسیون‌های مربوطه رسیدگی می‌شود.

اعزام ۲۰دستگاه ماشین آلات راهداری زنجان به مرز مهران

قزوینیان در ادامه از اعزام ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به همراه پیکاپ‌های تندرو برای پشتیبانی و خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران خبر داد.

وی گفت: ۲۰دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری به همراه پیکاپ‌های تندرو در راستای پشتیبانی و خدمات‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل کامیون، ده چرخ، وانت کمک‌دار و پیکاپ‌های تندرو راهداری به پایانه مرزی مهران در راستای پشتیبانی و خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی اعزام شدند.

وی یاد آور شد: هفته گذشته نیز ۲۰ نفر از همکاران در پایانه برکت مستقر شدند تا در ایام اربعین، زوار حسینی هیچ مشکلی نداشته باشند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار