معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه استان رتبه نخست واحدهای باقی مانده از طرح مسکن مهر را در کشور دارد، گفت: بیش از ۳۰ درصد از واحدهای مسکن مهر ناتمام و باقی مانده کشور در خوزستان است.
کد خبر: ۱۱۲۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 05 September 2023

میثم آذرسا در خصوص تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در خوزستان اظهار کرد: جلساتی با بانک مسکن در خصوص تعیین تکلیف واحدهای مسکن مهر در استان در حال برگزاری است تا بتوانیم با حل مشکلات و موانعی که بر سر راه است، نسبت به راهبری این پروژه‌ها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه خوزستان رتبه نخست واحدهای باقی مانده از طرح مسکن مهر را در کشور دارد، افزود: در خوزستان بیش از ۱۴ هزار واحد از طرح مسکن مهر دولتی باقی مانده است که نیازمند تعیین تکلیف و اتمام است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در کل کشور حدود ۴۳ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است که بیش از ۳۰ درصد از واحدهای مسکن مهر ناتمام کشور در خوزستان است و اکنون در تلاش هستیم تا این واحدها را در استان تعیین تکلیف کنیم.

آذرسا عنوان کرد: در جلساتی که با بانک مسکن در حال برگزاری بوده، قرار است با اولویت پروژه‌هایی که در سطح آماده‌سازی متوقف مانده‌اند کار را پیش ببریم و با خارج‌سازی این زمین‌ها از رهن بانک، از این اراضی برای طرح نهضت ملی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اولویت دوم نیز تعیین تکلیف پروژه‌هایی است که پیشرفت فیزیکی کمتر از ۳۰ درصد دارند تا بتوانیم با ایجاد یک پتانسیل بالقوه در این طرح‌ها، نسبت به آماده‌سازی و واگذاری آن‌ها به متقاضیان طرح نهضت ملی اقدام کنیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها از جمله پروژه‌هایی بوده‌اند که متقاضیان غیر موثر داشته‌اند و اکنون با ساماندهی این طرح‌ها نسبت به واگذاری این واحدها به متقاضیان موثر در طرح نهضت ملی مسکن اقدام خواهیم کرد.

منبع/ایسنا

برچسب ها: مسکن مهر ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار