مدیرکل منابع طبیعی ایلام:
مدیرکل منابع طبیعی ایلام گفت: خدمت رسانی در موکب سیدالشهدا (ع) این اداره کل تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ 11 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ ابراهیم پیرزادیان با تأکید بر خدمات رسانی به زائرین تا بازگشت آخرین زائر در موکب سیدالشهدا(ع) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: نباید ذره ای از عزم و انگیزه خدمت رسانی به زوار کاسته شود.

وی افزود: در موکب سیدالشهدا (ع) اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام خدماتی چون اسکان و پذیرایی، نهار، شام، صبحانه، خدمات بهداشتی درمانی، استقرار اکیپ هلال احمر، تست قند و فشار خون و … تا بازگشت کلیه زائرین ادامه دارد.

مدیرکل منابع طبیعی آبخیزداری استان گفت: این اداره کل در راستای خدمت رسانی به زائران از سال گذشته به صورت ویژه در پارک جنگلی چغاسبز به عنوان بزرگترین پارک جنگلی کشور یک عرصه‌ برای خدمت رسانی به زائران فراهم کرده است .

پیرزادیان عنوان کرد: در این راستا نیز امکانات و زیر ساخت های لازم برای خدمات رسانی بهتر به زائران با همراهی و همگرایی با برخی دستگاه  از جمله هلال احمر،جهاد کشاورزی ،امور عشایری و… در این پارک فراهم شده است.

وی در پایان بیان داشت: همکاران ما در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت خود جوش و از محل همیاری های خود با ایجاد موکب به زائران خدمت رسانی کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار