مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اعزام ۱۲۰ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل در طرح «قدم به قدم در مسیر بهشت» برای ارائه خدمت به سالمندان در حرم امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ 11 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل و به نقل از مهر، حمید قویدل ظهر دوشنبه در حاشیه اعزام اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به مشهد مقدس اظهار کرد: اعضای فعال سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در قالب ۱۲۰ نفر و ۱۰ ویلچر برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف ارائه خدمات ویلچری به زائران سالمند و ناتوان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این ویژه برنامه ترکیبی، تربیتی و هویت‌بخشی برای جوانان به شمار می‌رود، گفت: ایجاد ظرفیت‌های اسکان در مواکب برای زائران، برگزاری مسابقه عکس با ثبت بهترین و تأثیرگذارترین لحظه، مسابقه خاطره‌نویسی با محوریت ارائه خدمت به زائران با عنوان «نظرگاه خلوص»، مسابقه کتابخوانی با عنوان «قهرمان من»، انجام کار‌های فرهنگی و فوق برنامه اردویی و ابتکاری، برپایی موکب و نمایشگاه فرهنگی و… از برنامه‌های جانبی تیم اعزامی استان اردبیل خواهد بود.

قویدل افزود: دهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه‌ها آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار