رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صدور قرار جلب به دادرسی برای چهار نفر از اعضای مرکز نگهداری از معلولان نیلوفران آبی به علت ضرب و شتم معلولان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸ 11 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، مهدی مهرانگیز در مورد برخورد با مقصران پرونده ضرب و شتم معلولانی که در مرکز نیلوفران آبی نگهداری می‌شدند، اظهار کرد: تاکنون برای چهار نفر از اعضای مجموعه شامل مدیر مؤسسه و دو نفر از کارکنان و فرد نگهبانی که معلولان را مورد ضرب و شتم قرار می‌داد، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز در حال حاضر توسط بهزیستی استان اداره می‌شود، گفت: از زمان وقوع حادثه تاکنون سه بار شخصاً از مجموعه بازدید کرده‌ام و اکنون این مجموعه به خوبی اداره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه در این مجموعه قریب به ۱۰۰ معلول نگهداری می‌شود، گفت: حدود بیست نفر از معلولین به مرکزی در شهرستان کنگان منتقل شده‌اند و سازمان بهزیستی نیز در حال برگزاری مناقصه‌ای است تا بتواند مدیریت این مجموعه را پس از اعتبار و صلاحیت‌سنجی به یکی از مراکز خصوصی واگذار کند.

۱۴ مرداد ماه ویدئویی از کتک زدن کودکان معلول بهزیستی در مرکز نگهداری نیلوفران آبی بوشهر در فضایی مجازی منتشر شد که باعث واکنش مردم شد. در پی انتشار این ویدئو رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه دادستان مرکز استان، معاون دادستان و مدیر کل بهزیستی استان از این مرکز بازدید و دستور بازداشت عامل ضرب و شتم معلولان را صادر کرد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار