استاندار سمنان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان برای پذیرایی مطلوب از مسافران و زائران امام‌ هشتم (ع) بسیج شده و به کار گرفته شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸ 12 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۴۷ مورد حضور مدیران استان سمنان در صدا و سیما در راستای جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های دولت و اقدامات صورت گرفته در طول هفته دولت سال جاری انجام گرفت.

وی افزود: تمجید مقام معظم رهبری از اقدامات و عملکرد دولت و ساده‌زیستی شخص ریاست جمهور و حمایت از دولت امری بسیار ارزشمند است.

هاشمی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسم رمز دولت‌های ما باید کسب رضای الهی و رضایت مردم باشد، خاطرنشان کرد: ایشان همچنین در دیدار با ریاست جمهور و اعضای هیأت دولت در سال جاری بیان داشتند، زبان دولت در بحث بیان دستاوردها، اقدامات و کار‌های صورت گرفته باید رسا باشد.

استاندار سمنان ادامه داد: ساده‌زیستی، دوری از تشریفات، کار جهادی و در کنار مردم بودن چند ویژگی بارزی است که مقام معظم رهبری در خصوص دولت سیزدهم بیان داشتند.

خدمت‌رسانی ۴۰ موکب استان سمنان به زائران اربعین

وی تصریح کرد: بالغ بر ۴۰ موکب از استان سمنان در ایام اربعین در مرز و داخل کشور عراق به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کردند که به صورت ویژه از آنان تقدیر می‌کنم.

هاشمی بیان کرد: برقراری پرواز به عتبات عالیات برای نخستین بار از فرودگاه سمنان و دومین بار از فرودگاه شاهرود امری ارزشمند است که در آینده تمهیدات لازم برای استمرار این مهم اندیشیده می‌شود.

وی عنوان کرد: استان سمنان با اقدامات صورت گرفته و بر اساس شاخص‌های اعلامی به عنوان امن‌ترین استان کشور در زمینه سرمایه‌گذاری معرفی شد که دستاوردی بسیار ارزنده است.

استاندار سمنان گفت: بهترین راه افزایش مشارکت مردم در زمینه انتخابات، رعایت اصل بی‌طرفی است، در انتخابات پیش رو با رعایت این مهم توسط دست‌اندرکاران امر انتخابات، شاهد مشارکت حداکثری خواهیم بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر، تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان سمنان برای پذیرایی مطلوب از مسافران و زائران امام هشتم (ع) بسیج شده و به کار گرفته شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار