معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 14 September 2023

به گزارش تابنا خراسان‌جنوبی و به نقل از خبرگزاری فارس، حسین عباسی، معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر و افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب برای بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران حرم رضوی در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی گفت: این طرح تا پایان جابجایی زائران حرم رضوی و بازگشت زوار به محل اقامتشان به صورت مستمر ادامه دارد.

معاون توسعه مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی ملزم به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و زائران در مراکز بین راهی هستند، افزود: وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع‌ها به طور مستمر مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

عباسی ادامه داد:کارشناسان با سرکشی و نظارت بر مجتمع‌ها به صورت ویژه با همکاری مدیران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی زمینه استقبال و خدمت رسانی به زائران در طول راه‌های استان را فراهم کرده‌اند.

وی از همه کاربران جاده‌ای خواست؛ درصورت مشاهده هرگونه تخلف و کوتاهی در امر خدمات رسانی از سوی مجتمع‌های خدمات رفاهی، مراتب را از طریق شماره ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها، اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار