معاون امور جوانان جمعیت هلال استان یزد خبر داد:
120 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان یزد در طرح "قدم به قدم در مسیر بهشت" در راستای خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 14 September 2023


به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سید جواد میرحسینی اظهار داشت: اعضای فعال جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در قالب 120 نفر ( خواهر و برادر ) برای حضور در طرح «قدم به قدم تا مسیر بهشت» به مشهد مقدس اعزام شدند تا در دهه آخر صفر به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : این اعضا همراه با تجهیزات مورد نیاز و تعدادی ویلچر برای جابجایی زوار مشهد مقدس اعزام شدند.
معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد بیان کرد : طرح قدم به قدم در مسیر بهشت با هدف ارائه خدمات بشردوستانه، فرهنگی و ویلچررانی برای زائران سالمند و ناتوان علی‌بن موسی الرضا علیه السلام اجرا می‌شود.
وی در ادامه، افزود: از پنج‌شنبه 23 شهریورماه، برنامه خدمت جمعیت جوانان هلال احمر در مشهد آغاز می‌شود. پس از گروه‌بندی توسط سرپرست‌ها، هرکدام از خادمان جوان در این ایام، دو روز به خدمت‌رسانی و کمک به زائران سالخورده، خسته و یا ناتوان مشرف می‌شوند که اقدامی‌بزرگ و بشردوستانه است.
شایان ذکر است دردهه پایانی صفر اعضای جوان و فعال جمعیت هلال احمر از سراسر کشور در حرم رضوی با برپایی پایگاه، آماده پذیرایی از زائران امام رضا (ع) هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار