دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برپایی چهار موکب تخصصی همزمان با دهه پایانی صفر در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ 16 September 2023

به گزارش تابناک قزوین، میلاد جباری با بیان اینکه مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی چهار موکب تخصصی برای دهه آخر صفر برنامه ریزی کرده است، اظهار کرد: موکب جامع دخترانه حضرت نجمه (س) بین میدان بسیج و فداییان اسلام در مجتمع دانشجویی امام رضا (ع) واقع شده و با مشارکت و خدمتگزاری دختران دهه هشتادی دوره بی نهایت اجرا می‌شود.

وی افزود: در این موکب خدماتی شامل اسکان و پذیرایی، خدمات رفاهی زائر، پزشکی و برنامه‌های فرهنگی در فضایی به مساحت حدود ۵ هزار متر مربع ارائه می‌شود، این موکب اختصاصی دختران و بانوان زائر است و هر شب به حدود ۷۰۰ نفر اسکان می‌دهد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین اضافه کرد: موکب بعدی مربوط به شبکه جوانان رضوی از اقصی نقاط کشور در خیابان امام رضا تقاطع چهارراه دانش واقع شده که دارای ۴۰ متر طول است و به صورت ۲۴ ساعته از زائران حضرت رضا ع در دهه آخر صفر پذیرایی می‌کند.

جباری اذعان کرد: موکب دیگری که برای دهه آخر صفر پیش بینی شده موکب شهید چمران در محل مؤسسه جوانان در خیابان کوهسنگی بین ۱۷ و ۱۹ است و خدمات پارکینگ و اسکان و پذیرایی برای صد خانوار در هر شب دارد.

وی ادامه داد: موکب شباب الشمس با هزار متر مربع مساحت در پیاده راه آیت الله واعظ طبسی که توسط دختران و پسران دهه هشتادی برپا شده و قرار است علاوه بر پذیرایی چای، شربت و غذا به زائران خدمات فرهنگی با محتوا‌های امام رضایی نیز ارائه دهد.

دبیر شبکه جوانان رضوی استان قزوین در خصوص وجه تمایز اقدامات امسال مؤسسه جوانان نسبت به دهه آخر صفر سال گذشته نیز گفت: امسال تمام مسائل اجرایی خدمت به زائران توسط نوجوانان دهه هشتادی است، همچنین در بحث افزایش دامنه کار در موکب شباب الشمس سال گذشته جوانان از چهار استان حضور پیدا کردند، امسال از ۱۰ استان برای خدمت رسانی آمده‌اند.

جباری با اشاره به اینکه ظرفیت خدمات فرهنگی موکب نجمه امسال حدود ۴۰ درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: سال گذشته در پیاده راه آیت الله واعظ طبسی موکب نداشتیم، اما امسال موکب شباب الشمس را برپا می‌کنیم.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار