با حکم دکتر مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، «علیرضا احمدی پیما» به عنوان سرپرست هیئت نجات غریق و غواصی خراسان‌جنوبی منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 17 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، با حکم دکتر مهدی حیدری، رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی جمهوری اسلامی ایران، «علیرضا احمدی پیما» به عنوان سرپرست هیات نجات غریق و غواصی خراسان‌جنوبی منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به تجربه و تعهدجنابعالی و پیشنهاد مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

شایسته است با پیش بینی تمهیدات لازم و امعان نظر ویژه به رویکرد‌های همگانی و قهرمانی فدراسیون، ضمن هماهنگی با اداره کل ورزش و جوانان استان متبوع، اقدامات لازم و قانونی در جهت برگزاری مجمع عمومی انتخاب رییس هیات استان را معمول فرمایید.

گفتنی است احمدی پیما مدرس دانشگاه است و اکنون معاونت منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی را برعهده دارد.

ریاست هیئت کاراته خراسان جنوبی، ریاست مرکز آموزش عالی علمی کاربردی هلال احمر خراسان جنوبی، معاون امداد و نجات هلال احمر بیرجند، روزنامه نگار و دبیری سرویس ورزش روزنامه خراسان جنوبی نیز از دیگر سوابق وی است.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار