مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه امسال در این استان ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می‌شوند، گفت: از این تعداد ۱۹ هزار کلاس اولی راهی مدرسه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ 19 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از آمادگی کامل دستگاه تعلیم و تربیت استان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار داشت: بیش از ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در این استان راهی مدارس می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تعداد دانش‌آموزان مقطع اول متوسطه در استان را بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: همچنین ۴۳ هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه دوم در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می‌شوند.

وی با بیان اینکه امسال در این استان ۱۲۰ هزار دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در سال تحصیلی جدید راهی مدرسه می‌شوند، گفت: از این تعداد ۱۹ هزار کلاس اولی راهی مدرسه می‌شوند.

اسماعیلی گفت: امسال ۲ هزار و ۲۰۰ کد آموزشگاه اعم از آموزشگاه‌های آموزشی، فضا‌های فرهنگی اعم از اردوگاه کانون‌های فرهنگی و تربیتی و استخر دانش‌آموزی زنجان که امسال به بهره‌برداری می‌رسد در اختیار دانش‌آموزان گذاشته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در رابطه با توزیع کتب درسی افزود: طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده امسال قرار است یک میلیون ۹۳۷ هزار جلد کتاب در اختیار دانش آموزان قرار گیرد که از این تعداد یک میلیون و ۷۳۰ هزار جلد و یا به عبارتی ۹۰ درصد کتب توزیع شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار