مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری مسابقات المپیاد قهرمانی کاراته در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴ 19 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، مهناز بیگ‌زاده، مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد قهرمانی کاراته اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مسابقات المپیاد قهرمانی رشته کاراته ویژه خواهران بسیجی در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار می‌شود.

مدیر ورزش خواهران مرکز تربیت بدنی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هدف از برگزاری این مسابقات را توسعه کمی و کیفی ورزش همگانی و قهرمانی دانست و گفت: ارتقای سلامت روحی و روانی و جسمانی، ترویج و تعمیق تفکر بسیجی، ایجاد بستر مناسب برای حضور ورزشکاران بسیجی در مسابقات قهرمانی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات نیز محسوب می‌شود.

وی از برگزاری جشنواره بومی و محلی و مسابقات قهرمانی و آمادگی جسمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات روز‌های ۳۰ و ۳۱ شهریور‌ماه سال‌جاری در مجموعه ورزشی شهید عطایی زنجان برگزار می‌شود.

بیگ‌زاده با بیان اینکه شرکت کنندگان از شهرستان‌های تابعه در مسابقات حضور دارند، گفت:نفرات برتر شهرستانی به مرحله استانی راه یافته و نفرات برتر مرحله استانی به مسابقات کشوری در هفته تربیت بدنی اعزام خواهند شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار