از عصر ۲۶ شهریورماه، فیلم‌ها و کلیپ‌های تحریک‌آمیزی علیه نظام و دعوت به اعتصاب و تهدید به تخریب کامیون‌ها توسط فردی با هویت حمید رضا کریمی اهل یکی از روستاهای شهرستان فیروزآباد در صفحه اینستاگرامی وی قرار داده شده و در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۵۵ 20 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: به گفته یک منبع آگاه ساعت ۲۲:۳۰ حمیدرضا کریمی عامل بارگذاری پیام منفی در فضای مجازی توسط نیروهای امنیتی شناسایی شد.

سپس نیروهای پلیس برای دستگیری وی با شناسایی موقعیت مکانی به محل اختفای این فرد رفتند که وی اقدام به تیراندازی به عوامل انتظامی کرده و سه نفر از جمله مسئول پلیس اطلاعات و مسئول اماکن و نیروی پلیس را مجروح کرد.

فرد مذکور سپس در اطراف روستا متواری شده و نیروهای مجروح پلیس به بیمارستان منتقل شدند. متاسفانه حال مسئول پلیس امنیت عمومی شهرستان فیروزآباد وخیم گزارش شده است.

به گفته این منبع آگاه، در پی این اتفاق، این فرد در صحنه دچار تیرخوردگی شده و با موتورسیکلت متواری شد و عوامل انتظامی در جستجوی وی بودند که نهایتا ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۲:۲۰ محل اختفای او در منزلی در شهر فراشبند را کشف کرده و وی به هلاکت رسید.

در پی این اتفاق سردار حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در شهرستان حضور یافته و در ابتدا به بیمارستان حضرت قائم (عج) جهت بررسی وضعیت مجروحین رفت.

در پی این اتفاق، برخی صفحه ها و پیج های مجازی جریانات معاند و نفاق در حوزه قومیت قدام به مصادره کردن موضوع علیه نظام و با عنوان اعتراضات اجتماعی و تبدیل شدن آن به خشونت و یا کشته شدن نیروهای امنیتی، در حال فضا سازی منفی علیه کشور بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار