مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها گفت: ۲ هزار و ۵۶۷ پایگاه میزبان مردم نیکوکار زنجان برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ 20 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به آغاز جشن عاطفه‌ها از یکم شهریورماه سال جاری اظهار داشت: مرحله دوم این جشن نیز با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه مصلا‌های نماز جمعه ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در مرحله بعدی جشن چهارم مهرماه به میزبانی مدارس برگزار می‌شود، اظهار داشت: طبق هماهنگی این مرحله از جشن نیز در یک هزار و ۸۰۰ آموزشگاه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست و هدف از آن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسئولیت‌های اجتماعی است.

گفتنی است، خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰، ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند با کمیته امداد همکاری و در کمک نیازمندان مشارکت کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار