استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: پیشرفت امروز ما و جامعه کنونی ایران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 20 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در جشنواره شهید رجایی که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که منظومه فکری اسلام به ویژه آیات و روایات تشویق و ترغیب می‌کند این است که برای خود و دیگران تذکری نسبت به ایام الله داشته باشید.

وی افزود: از برکات نظام مقدس جمهور اسلامی، مجاهدت‌های حضرت امام خمینی (ره) و خون شهدا این است که کارگر ساده از دل جامعه تبدیل به عالی ترین مقام اجرایی می‌شود و خداوند متعال اراده کرده است که مستضعفین را به حاکمیت برساند و جلوه‌های قدرتش را در جوامع بشری به بشر نشان دهد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در جامعه بشری ناچاریم با معیارهایی کیفیت ها را در بخش‌های مختلف ارزیابی کنیم و مقام معظم رهبری برای شاخص خدمت در جامعه اسلامی ٢ موضوع را مورد تاکید قرار دادند که اولین شاخص رضایت الهی و دومین شاخص خدمت به مردم است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ازریابی هایی که امسال و در چند ماهه اخیر انجام شده شتاب و پیشرفت خوبی داشته است و این ارزیابی ها مزایایی ایجاد می‌کند از جمله معرفی اهداف نشاط که به شکل رقابتی در ادارات ما ایجاد می‌شود.

وی تأکید کرد: بهره وری در کشور ما و در استان کرمانشاه جای ارتقا و پیشرفت زیادی دارد و باید برای آن بیشتر تلاش کنیم و در بهره وری استفاده از زمان باید به شکل مفید باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار