مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف 98 اصله الوار قاچاق جنگلی در یکی از محلات شهر اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ 26 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، محمود قلی زاده اظهار کرد: با رهگیری و اقدام به‌موقع ماموران حفاظتی پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل ۹۸ اصله الوارجنگلی دپو شده در یک خانه نیمه کاره با همراهی و همکاری نیرو‌های معاونت مبارزه با قاچاق کالای فراجا کشف گردید.

وی افزود: الوار کشف شده توسط سوداگران طبیعت از طریق استان هم‌جوار به صورت غیر مجاز ترانزیت و در محل کشف شده دپو شده بود که با رصد مامورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان اردبیل رهگیری و کشف شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: الوار کشف شده به اداره کل منتقل و در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

قلی‌زاده با بیان اینکه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به‌صورت شبانه‌روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار