در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی؛
ششمین اجلاس سراسری مسئولیت پذیری اجتماعی و‌ فرهنگ سازمانی سوم مهرماه ۱۴۰۲ در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار و تندیس زرین این همایش به شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 27 September 2023
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هدف از برگزاری این رویداد که با حضور جمعی از مدیران صنایع و تولید کنندگان کشور و دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی برگزار شد، معرفی شرکت های برتر از نظر  عملکرد موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و تبادل تجربیات موفق بود. 
 
در فرآیند ارزیابی شرکت های بزرگ صنعتی در حوزه مسئولیت های اجتماعی تمام عملکردها و گزارشات واصله راستی آزمایی و تاثیرات آن در محیط پیرامونی بررسی و نهایتا شرکت فولاد خوزستان با کسب بالاترین امتیاز، شایسته دریافت تندیس زرین شناخته شد.  
 
این رویداد با سخنرانی دکتر ممیز عضو هیات علمی دانشگاه تهران به عنوان دبیر علمی همایش آغاز و در ادامه کلانتری مدیرعامل انجمن بهره وری، دکتر قوامی معاون پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی، دکتر خزایی ریاست کمیته علمی مراسم، کریم سرخی مدیر محیط زیست فولاد خوزستان و دیگر صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.
 
در بخش پایانی این رویداد از فعالان، صاحب نظران و مدیران موفق که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس انتخاب شدند، تقدیر شد. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، تندیس زرین این همایش توسط مسئولان به دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مدیرعامل فولادخوزستان اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار