سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم هواداران پرشور قمی را اسلحه پنهان تیمش روی سکوها خواند و گفت: مردم فوتسال دوست قمی از دقایق اول بازی با تشویق‌های خود به بازیکنانم برای رقابت‌ با حریفان و بالا بردن پرچم قم انگیزه می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ 30 September 2023

به گزارش تابناک قم، حسین صبوری عصر دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پایانی دیدار آناصنعت قم و مس سونگون ورزقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز بازی با کیفیتی مقابل یکی از تیم‌های پرستاره این فصل لیگ و قهرمان سال گذشته ارائه دادیم.

وی افزود: ما هربازی با ذهن برنده و آماده راهی میدان می‌شویم و به بازیکنانم همیشه گفته‌ام با همه قدرت و توان باید برای بالا بردن نام قم و خوشحالی هوادارانمان تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد قم هواداران پرشور قمی را اسلحه پنهان تیمش روی سکوها دانست و گفت: مردم فوتسال دوست قمی از دقایق اول بازی با تشویق‌های خود به بازیکنانم برای رقابت‌ با حریفان و بالا بردن پرچم قم انگیزه می‌دهد.

صبوری در ادامه با اشاره جدایی ابوالقاسم عروجی از تیم، تصریح کرد: ابوالقاسم عروجی بازیکن باتجربه و با کیفیتی است که در این هشت هفته بسیار به تیم کمک کرد. اما از ابتدای فصل با مدیریت تیم توافق کرده بود که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی خوب از تیم آناصنعت جدا خواهد شد.

وی ادامه داد: از ابوالقاسم بابت همه زحماتی که برای تیم کشید تشکر کرده و برای وی در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سرمربی تیم آناصنعت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر نظر وی درخصوص عملکرد علی‌رضا وفایی در این بازی، عنوان داشت: علی‌رضا یکی از ستاره‌های با تجربه تیم است که وقتی پا به توپ می‌شود بازیکن حریف به سختی می‌تواند دست وی را بخواند.

وی افزود: عملکرد علی رضا در این بازی بی‌نقص بود و توانست ۳ گل وارد دروازه حریف کند. وفایی این بار هم ثابت کرد لیاقت لقب جادوگر فوتسال آسیا را دارد. او همیشه تلاش کرده در بازی‌هایی که حضور دارد بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشد.

صبوری در پایان با اشاره به عملکرد تیم داوری این بازی، خاطرنشان کرد: من همیشه قدردان زحمات داوران عزیز هستم و به تیم داوری بازی‌مان هم خداقوت و خسته نباشید می‌گویم.

وی اشاره کرد: باتوجه سنگین بودن بازی اعتراضات نیمکت تیم مس در بسیاری از صحنه‌ها زیاد بود که باعث شد در برخی اوقات روی داوران فشار ایجاد شود اما در کل از عملکرد داوری راضی هستم.

لازم به ذکر‌ است سرمربی تیم مس سونگون ورزقان با وجود انتظار خبرنگاران در اتاق کنفرانس مطبوعاتی، حاضر به انجام مصاحبه با اصحاب رسانه نشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار