۱۳ دستگاه لیزر قاچاق در شیراز کشف و توقیف شد .
کد خبر: ۱۱۲۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ 30 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: با تلاش بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، یک شرکت غیر‌مجاز شناسایی و تعداد ۱۳ عدد از انواع دستگاه‌های لیزر قاچاق نیز کشف و توقیف شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارشات دریافتی با حضور به موقع سه نفر از بازرسان مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی این معاونت، ضمن هماهنگی با نهاد‌های دادسرای انقلاب شیراز و پلیس امنیت اقتصادی استان، طی بازدید و نظارت از محل فعالیت یک فروشنده غیرمجاز، تعداد ۱۳ عدد دستگاه لیزر به ارزش تقریبی بیش از ۵۰ میلیارد ریال کشف و توقیف شد.

محمد جواد راعی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده، فرد متخلف به مراجع قانونی معرفی شد، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای صیانت از سلامت جامعه و مبارزه با قاچاق کالا‌های سلامت محور، با جدیت و با قاطعیت با متخلفان برخورد می‌کند.

او با تاکید بر آگاهی رسانی به مردم درباره خطر‌های جدی مراجعه به مراکز غیرمجاز زیبایی و دخالت این مراکز در امور پزشکی، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت دستگاه‌های غیرمجاز در آرایشگاه‌های زنانه، سالن‌های زیبایی و یا منازل، موضوع را به شماره تلفن ۱۹۰ رسیدگی به شکایات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار