رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: زمین مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت کرمانشاه تامین شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 02 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر قباد محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت تخصیص زمین مورد نیاز به شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت، اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار و مساعدت اداره کل راه و شهر سازی کرمانشاه این اقدام به عنوان یک اتفاق بزرگی در استان کرمانشاه رقم خواهد خورد.

وی افزود: با در نظر گرفت زمین مورد نظر برای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت می‌توان شاهد توسعه کارخانجات و صنایع حوزه سلامت به ویژه در زمینه صنایع دارویی، صنایع تجهیزات پزشکی، مواد غذایی و همچنین آرایشی و بهداشتی بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به مزایای احداث پارک علم و فناوری سلامت محور تاکید و تصریح کرد: با توجه به مزایای پارک‌های علم و فناوری و استقرار کارخانجات در این پارک‌ها معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌های مالی مناسبی نیز در راستای حمایت‌های وجود دارد که بی شک می‌توان جذب سرمایه‌گذار در استان در این حوزه را شاهد بود.

محمدی ادامه داد: همچنین راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت و حضور کارنجات و جذب سرمایه گذاران در زمینه اشتغال و توسعه نیز زوند مثبتی خواهد داشت و اتفاقات خوبی در این حوزه ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری سلامت استان کرمانشاه جز پنج پارک علم و فناوری در بین دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: این پارک می‌تواند مجوز شرکت‌های دانش بنیان را صادر کند و همچنین در کل کشور تنها ۱۳ پارک علم و فناوری فناوری وجود دارد که پارک علم و فناوری در استان کرمانشاه یکی از پارک‌ها بود که تنها پارک در غرب کشور است.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی استان کرمانشاه خصوصاً وجود دانشکده تغذیه، صنایع غذایی، دانشکده داروسازی و نیز وجود فناوران برتر در زمینه سلامت می‌توان پیش بینی کرد که تحولات خوبی در آینده استان رقم خواهد خورد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار