رییس اداره اموررفاهی و پشتیبانی آموزش وپرورش فارس گفت: با هماهنگی صورت گرفته، امکان پیش خرید یک قطعه زمین در شیرازبا موقعیت جغرافیایی مناسب و با شرایط اقساطی برای فرهنگیان متقاضی در استان فارس فراهم شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹ 02 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: حسنعلی محمدی افزود:درگام اول اطلاعات فرهنگیان فاقد ومتقاضی مسکن درسطح استان جمع آوری شد تا بتوان بر تکیه بر این اطلاعات تصمیمات مناسبی برای تامین مسکن این افراد اتخاذ کرد.
رییس اداره اموررفاهی و پشتیبانی آموزش وپرورش فارس به یک خدمت دیگر رفاهی ویژه فرهنگیان استان هم اشاره کرد وگفت: انعقاد قرارداد دو قطعه زمین به متراژ ۵ و ۱۳ هکتار در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی شهر شیراز انجام شده و آماده واگذاری به فرهنگیان متقاضی است.
محمدی گفت: ویژگی خاص این پروژه زود بازده بودن وایجاد ارزش افزوده زیاد آن است به نحوی که هم اکنون زمین‌های اطراف آن منطقه با قیمتی مناسب درحال خرید وفروش است واین باعث می‌شود سرمایه گذاری دراین پروژه تضمین سودآوری داشته باشد.
رییس اداره اموررفاهی و پشتیبانی آموزش وپرورش فارس گفت: از دیگر ویژگی خاص این پروژه امکان خرید اقساطی آن در مدت زمان نیم سال است که همین امر منجر می‌شود فشار مالی از دوش فرهنگیان متقاضی کاسته شود.

وی گفت: آن دسته از فرهنگیان استان که متقاضی خرید زمین دراین پروژه هستند می‌توانند به بخشنامه شماره ۷۳/۱۳۶۹۳ مورخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۲که ازسوی اداره کل آموزش وپرورش استان صادرشده است مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار