مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران طی پیامی، میلاد پیام اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳ 03 October 2023

 

تبریک مدیر کل کمیته امداد مازندران به مناسبت میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع)  

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران طی پیامی، میلاد پیام اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

 

در هفدهم ربیع الاول از دودمان پاک ابراهیم فرزندی پا به عرصه گیتی نهاد که ولادتش نقطه عطفی در تاریخ انسانیت شد و به یمن قدوم مبارکش، ساکنان عرش و ملکوت برای تهنیت این ‌میلاد خجسته به زمین آمده و در تبریک این رویداد مبارک بر یکدیگر سبقت می‌جستند.

میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

تقارن میلاد آخرین پیام آور الهی با ولادت امام صادق (ع) تبلور جاودانگی عشق خالق بر بوم هستی و مایه مسرت امت محمدی و ذریه علوی است.

اینجانب میلاد فخر آفرینش ؛ پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم (ص) بهانه خلقت ، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری و نیز میلاد فرزند برومندش موسس و رئیس مذهب جعفری پرچمدار ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) را صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال سلامتی ، سعادت و مزید توفیق خدمت صادقانه و بی منت و ماندگار را برای همگان مسئلت دارم.

 

میثم معافی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار