نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که هیچ نعمتی بالاتر و با اهمیت‌تر از امنیت نیست، گفت: حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین است.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 05 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان، ضمن تبریک هفته انتظامی، اظهاکرد: در راستای تولید و تامین امنیت، دستگاه‌های مختلفی نقش دارند، اما بخش عمده این مسئولیت مهم بر عهده فراجا است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان بیان کرد: حضور پلیس در جامعه امنیت آفرین بوده و مردم با دیدن کارکنان خدوم انتظامی در شهرها، روستاها، مرز‌ها و جاده‌ها احساس امنیت می‌کنند.

وی گفت: هیچ نعمتی بالاتر و با اهمیت‌تر از امنیت نیست و آن‌ها که در برقراری و ایجاد امنیت تلاش می‌کنند، کار بسیار ارزشمندی انجام می‌دهند و نزد خداوند پاداش عظیمی دارد.



امام جمعه گرگان با اشاره به اقدامات مقابله‌ای جمهوری اسلامی ایران با ترانزیت و قاچاق مواد مخدر، افزود: پلیس در زمینه مقابله با سوداگران مرگ اقدامات درخشانی انجام داده و شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب کرده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه پلیس خدمات گسترده‌ای به عموم شهروندان ارائه می‌دهد، اضافه کرد: امروز آحاد مردم قدردان زحمات کارکنان انتظامی هستند و به وجود پلیس اسلامی افتخار می‌کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار