مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف البرز گفت: آرایشگاه های زنانه به هیچ وجه اجازه دخالت در امور پزشکی را ندارند و درصورت مشاهده تخلف با متخلفان برخورد می شود.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹ 08 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» مهدی سیاهوشی اظهار کرد: تیم بازرسی ویژه برای فعالیت آرایشگاه های زنانه تشکیل شده و به طور کامل فعالیت آنها را رصد کرده و با دستور مقام قضایی با متخلفات برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: هرگونه خدمات پزشکی مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است و هیچ کس حق ندارد در محیط آرایشگاه اقدام به خدمات پزشکی کند که درصورت مشاهده تخلف به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع می شود.

سیاهوشی یادآور شد: هیچ واحد صنفی آرایشی و پیرایشی با مجوز و یا بدون مجوز اجازه دخالت در امور پزشکی را ندارد چرا که امر از حیطه اختیارات آنها خارج است و درصورت احراز تخلف واحد صنفی پلمب می شود .

وی دربخش دیگری از سخنان خود به تخلفات آرایشگاه های زنانه اشاره کرد و گفت طی سال جاری ۴۶۸ واحد آرایشگاه زنانه در البرز مورد بازدید کارشناسان قرار گرفت که پرونده ۱۳ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی استان البرز ارجاع شده است.

 مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف البرز بیان کرد: عمده تخلفات این واحدها فاقد پروانه کسب، تداخل صنفی، دخالت در کار پزشکی ، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و عدم درج قیمت بوده است.
سیاهوشی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از ضرر و خسارت جانی اطلاع رسانی به صنف و مردم تشدید شود، ادامه داد: مردم هم باید درصورت مشاهده تخلف آن را به مراجع ذیربط اطلاع دهند.

وی به مردم هشدار داد برای دریافت خدمات زیبایی به افراد متخصص و دارای صلاحیت مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به واحد نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز با شماره ۳۶۱۱۷ مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار