برخی از مدارس احداثی در این مناطق با توجه به جمعیت منطقه در گذشته نیاز سنجی واحداث شده اند، اما با توجه به حجم بالای مهاجرپذیری این مناطق، اکنون جوابگوی جمعیت دانش آموزی نیست.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 08 October 2023

صبح امروز مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد، بازدیدی از برخی مدارس حاشیه شهر یاسوج داشت که در این بازدید اهم مشکلات مدارس این منطقه مرد بررسی قرار گرفت.
سید رضا حسینی نیک در حاشیه این بازدید به تابناک کهگیلویه و بویراحمد، گفت: برخی از مدارس احداثی در این مناطق با لحاظ جمعیت منطقه در گذشته نیاز سنجی واحداث شده اند، اما با توجه به حجم بالای مهاجرپذیری این مناطق، اکنون جوابگوی جمعیت دانش آموزی نیست.
حسینی نیک افزود: سرعت افزایش جمعیت شهر یاسوج خصوصا در مناطق حاشیه نشین به گونه‌ای است که در پیش بینی‌های احداث فضای آموزشی باید بلند مدت را در نظر داشت.
وی ادامه داد: تلاش زیادی داریم با توجه به مصوبات خوب سفر دوم رئیس جمهور، پروژه‌های مهمی برای احداث فضای آموزشی شهرستان بویراحمد، خصوصا حاشیه‌های شهر یاسوج نعریف و اجرا کنیم.
مدیر کل نوسازی گفت: با توجه به همکاری خوب استاندار و رئیس سازمان مدیریت استان، امیدوار هستیم با اختصاص اعتبارات سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک تحولی اساسی در بحث فضای آموزشی شهرستان بویراحمد ایجاد کنیم.
حسینی نیک در پایان اظهار کرد: در مدارس حاشیه شهر یاسوج، برخی کمبود‌ها و مشکلات وجود دارد که تلاش ما این است در سریعترین زمان ممکن با تزریق اعتبار یا تامین تجهیزات مشکلات موجود آن‌ها را حل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار