مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: مقدار۳۰۰کیلوگرم آرد یارانه ای از یک واحد صنفی قنادی معروف که بصورت خرید خارج از شبکه تهیه شده بود کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸ 09 October 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید مهدی محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح ابتکاری نظارت بر واحد‌های صنفی و تولیدی و خدماتی شامگاه یکشنبه بصورت شبانه با حضور مسئولین و بازرسان دستگاه های نظارتی در سطح شهر ایلام آغاز گردید.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تخلفات در ساعات بعد از ظهر و در شب صورت می گیرد این طرح با هدف برخورد با متخلفان و ایجاد رضایت عمومی به صورت ابتکاری توسط تعزیرات حکومتی ایلام اجرا گردید.
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در این طرح ابتکاری مقدار۳۰۰کیلوگرم آرد یارانه ای از یک واحد صنفی قنادی معروف که بصورت خرید خارج از شبکه تهیه شده بود کشف و ضبط و سپس پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ایلام ارسال شد.

محمدی در پایان گفت: این طرح ابتکاری در قالب گشت های مشترک و باحضور روسای شعب گشت سیار،بازرسان سازمان صمت و بهداشت و درمان،جهاد کشاورزی، بسیج اصناف،اماکن نیروی انتظامی اجرا و تا پایان سال بصورت مستمر ادامه دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار