معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:
آموزش و پرورش استان برنامه های کیفت بخشی در راستای پیشبرد مسایل آموزشی و تربیتی برای سال تحصیلی جاری پیش بینی کرده است که به مرور در مدارس اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 09 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در جلسه شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را در بیش از سه هزار آموزشگاه و قریب هشت هزار کلاس درس در سطح استان با شعار مدرسه قوی _ایران قوی آغاز شده است؛ بیان کرد در راستای عدالت آموزشی توجه به مدارس عادی دولتی مورد تاکید است.و به همین خاطر هم نظارت ها و هم تقویت این آموزشگاه ها از جهت سرانه وسایل کمک آموزشی وهم برگزاری کلاسهای فوق برنامه مورد توجه ویژه است.

وی توسعه متوازن رشته ای را یکی از اولویت‌های اساسی و تحولی آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

نماینده شورای عالی آموزش و پرورش در استان کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این نکته که رشته ریاضی در استان در آستانه تعطیلی بود گفت: هم در توسعه رشته ریاضی و هم فنی و حرفه‌ای نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم به گونه‌ای که فضا های هنرستانهای استان جوابگوی پذیرش هنر جویان نیست.

جمالی آرند ،نقش خانواده ها و رسانه های محلی در توسعه متوازن رشته ای را مهم دانست و گفت: باید همراهی و همکاری لازم را جهت هدایت تحصیلی دانش آموزان متناسب با شرایط استان و استعداد دانش آموزان داشته باشند.

معاونت آموزش متوسطه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت مردمی ایران قوی در راستای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان ۵ اموزشگاه شبانه روزی جدید ایجاد شد بیان کرد : ۵۸مدرسه شبانه روزی استان آمادگی پذیرش دانش آموزان روستایی اعم از دختران و پسران را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار