مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: تاکنون ۹۰۰ بار ورزشکاران استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 17 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حبیب حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار  بابیان اینکه ورزشکاران مازندرانی در هفت ماه نخست سال ۹۴ موفق به کسب ۱۷۶ مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی شدند، اذعان داشت: از ابتدای سال ۹۴ تاکنون بیش از ۹۰۰ بار ورزشکاران زن و مرد مازندرانی به اردوی های تیم ملی دعوت شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین از اجرای برنامه‌های متنوع در مناسبت‌های مختلف خبر داد و بیان داشت: افتخارآفرینی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در رقابت‌های مختلف برون‌مرزی بر همگان روشن و واضح است.
وی بابیان اینکه مازندران قطب و گل سرسبد ورزش کشور محسوب می‌شود، گفت: درخشش و افتخارآفرینی ورزشکاران مازندرانی به‌تنهایی ورزش مازندران، جبران کاستی‌های ۱۷ استان کشور خواهد بود.
حسین زادگان با اشاره به کسب رتبه دوم ستاد ساماندهی امور جوانان مازندران در ارزیابی کشور گفت: با تلاش مسئولان این حوزه در بخش فرهنگی و جوانان اقدامات خوبی در حال اجرا است.
وی همچنین اظهار داشت: برای توسعه و شکوفایی ورزش استان در رشته‌های ورزشی با همکاری روسای شهرستان‌ها تلاش مضاعف می‌شود، افزود: مازندران زرخیزترین استان ورزش کشور محسوب می‌شود و از این منظر باید توجه ویژه به ورزش این استان قهرمان‌پرور شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه افزود: تاکنون برنامه‌ریزی خوبی برای درخشش ورزشکاران مازندرانی در المپیک روی ۲۰۱۶ صورت گرفته، شش مازندرانی موفق به کسب سهمیه المپیک و پاراالمپیک شدند
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار