مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد از برگزاری بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت به میزبانی اداره فنی و حرفه‌ای یزد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۱۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹ 14 October 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، مجید حق‌جو امروز شنبه ۲۲ مهر ماه در نشست خبری با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت برگرفته از مسابقات جهانی مهارت است اظهار کرد: بیست و یکمین دوره از مسابقات ملی مهارت در رشته‌های صافکاری و نقاشی خودرو از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و با مشارکت  آموزشگاه پنجه طلا در محل آموزشگاه برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد گفت: ۱۵ شرکت کننده در رشته صافکاری و ۹ نفر در رشته نقاشی خودرو در این دوره به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان این دوره در اردوی آمادگی آذرماه برای مسابقات جهانی دعوت خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ دوره از مسابقات در سال‌های گذشته عمدتا در استان‌های البرز و تهران برگزار شده افزود: خرسندیم برای اولین بار شاهد میزبانی این دوره از مسابقات ملی مهارت در استان یزد هستیم.

حق‌جو با اشاره به اینکه ۹ استان دیگر مسابقات ملی مهارت را در سایر رشته‌ها میزبانی می‌کنند گفت: سه نفر از استان یزد برای حضور در این دوره مسابقات معرفی شده‌اند.

محمد مرجانی مدیر آموزشگاه پنجه طلای ایران هم در این نشست با اشاره به سابقه ۳۵ ساله در صافکاری نقاشی خودرو که نشان از علاقه و دوست داشتن به حرفه صافکاری دارد گفت: این دوره از مسابقات ویژه گروه‌های سنی زیر ۲۲ سال است.

وی افزود: استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، کرمانشاه، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، هرمزگان، همدان، فارس، قم زنجان و یزد در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مدیرآموزشگاه پنجه طلای ایران در پایان آمادگی آموزشگاه پنجه طلای ایران برای برگزاری و ارائه هر چه بهتر مسابقات دائمی در سطح کل کشور را اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار