معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان از تشکیل 120 فقره پرونده کشف کالای قاچاق در 6 ماهه اول امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۱ 16 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، جعفر کرامتی اظهارکرد: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۲۰ فقره پرونده و صورتجلسه قاچاق با ارزش ریالی ۵۱۳ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع قانونی ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: این پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

وی افزود: بیشتر کشفیات بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ لوازم خانگی، مواد غذایی، توتون و تنباکو و آرایشی و بهداشتی است.

کرامتی بیان کرد: طی ۶ ماه نخست امسال تعداد ۴۶ جلسه کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر شفاف سازی گردش کالا با ۲۵۴ مصوبه در سطح استان گلستان برگزار که ۱۰۰ درصد مصوبات اجرایی شده است.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن وتجارت گلستان گفت: بازرسی از انبار‌های استان منجر به تشکیل ۴۷ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵۴۷ میلیون ریال در استان گلستان شده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر ۱۲۴ هزار و ۳۵۷ انبار، مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار‌ها به ثبت رسیده که از این تعداد ۴۲۹ انبار در وضعیت در انتظار تایید، تعداد هفت هزار و ۷۰۰ به حالت تایید و ۹۰ هزار و ۱۴۶ تائید سیستمی در آمده است.

کرامتی عنوان کرد: تعداد ۲۶ هزار و ۸۲ انبار در استان گلستان پس از بازرسی و یا اظهارات بهره برداران فعال شده که میزان سنجی همه انبار‌های سطح استان به ۹۹ درصد رسانده است.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار