امام جمعه کرمانشاه:
امام جمعه کرمانشاه گفت: جنایاتی که از سوی اسرائیل در غزه اتفاق افتاده منجر به نابودی این رژیم غاصب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 20 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: در نخستین خطبه خود شما را به زنده نگاه داشتن یاد خداوند توصیه می‌کنم و خداوند نماز جمعه را به عنوان مصداق روشن یاد خود اعلام کرده است.

وی افزود: بنیان‌گذار نماز جمعه خداوند است که این نماز عبادی سیاسی با سایر نمازها تفاوت اساسی دارد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: یک فرصت تبیینی در این نماز فراهم شده و نماز جمعه و خطبه‌های آن مصداق یاد خدا و به منزله تنفس برای روح ما است.

آیت‌الله غفوری اذعان کرد: اگر روح تغذیه نشود دلمردگی ایجاد می‌شود پس خدا را زیاد یاد کنید بر همین اساس نماز جمعه نقش مهمی در معنوی شدن جامعه دارد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه نقش تعیین کننده‌ای در اصلاح جامعه نیز دارد، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت استان کرمانشاه نیازمند کمک تمام اقشار مختلف جامعه هستیم تا شاخص‌های مثبت را رشد داده و افتخاراتی به کشور ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: در این ایام سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) که این شخصیت بزرگ مورد تکریم ائمه بوده و وفات حضرت معصومه (س) نیز در پیش است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: در این ایام با مشاهده صحنه‌های دردناک جنایات رژیم غاصب اسرائیل متاثر شدیم اما سنت خدای متعال این گونه است که در دل چنین وقایع و حوادث بزرگی ریشه‌کنی دشمنان رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: خون‌های این مظلومین نوید نابودی اسرائیل و آمریکای جنایتکار را می‌دهد و به فضل خدا شاهد نابودی آن‌ها خواهیم بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار