رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از ثبت نام ۳۰ متقاضی در فرآِیند ثبت نام قطعی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز اول خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴ 21 October 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت : بر اساس اعلام ستاد مرکزی انتخابات کشور در روز اول (پنجشنبه ۲۷ مهر) حدود ۳۰ داوطلب در فرآیند ثبت نام قطعی نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۹ نفر مرد و یک نفر زن بوده است.

علی شعبانی با اشاره به اینکه ۱۰۶۵ نفر در مرحله پیش ثبت نام در استان کد رهگیری دریافت کرده اند گفت: آمار متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به محض تکمیل شدن اطلاع رسانی خواهد شد

علی شعبانی افزود: این فرآیند تا ساعت ۱۸ عصر روز سوم آبان ماه ادامه دارد و مهلت ثبت‌نام داوطلبان تا به امروز غیر قابل تمدید است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه ضمن تأکید مجدد بر دقت لازم به زمان ثبت‌نام عنوان کرد: دارندگان کد رهگیری در مرحله پیش ثبت‌نام می‌توانند برای اعلام داوطلبی به سایت keshvar.moi.ir مراجعه کنند.

وی گفت: داوطلبان بر اساس شماره اعلامی در مرحله پیش ثبت‌نام، کد رهگیری و ورود به سامانه را دریافت خواهند کرد.

شعبانی در خصوص نحوه دریافت کد رهگیری تصریح کرد: پس از ورود به سامانه داوطلبان باید نسبت به تکمیل کار برگ اقدام کنند و با تکمیل کاربرگ و بارگذاری گواهی‌ها داوطلبان کد رهگیری را دریافت خواهند کرد.

علی شعبانی رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس امسال به صورت غیر حضوری و از طریق رایانه انجام می‌شود.

وی به داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد و گفت: در مدت قانونی نسبت به ثبت‌نام اقدام و آن را به روز‌های آخر موکول نکنند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار