معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: پروژه‌های سدهای لرستان همچون مخملکوه، آبسرده، کمندان و .. شرایط خوبی پیدا کردند، به نحوی که برخی‌ها امسال افتتاح و بخش عمده‌ای نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴ 21 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، محمد جوانبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از سد‌های این شهرستان در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: ماده ۲۳ مجوزی است که توجیهات و کاربرگ‌های لازم برای احداث یک پروژه تهیه می‌شود و سازمان برنامه مجوز لازم را برای ردیف اعتباری آن صادر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر احجام در سد معشوره، ماده ۲۳ این پروژه باید تجدید می‌شد.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو با بیان اینکه کار‌های لازم برای اخذ ماده ۲۳ سد معشوره گرفته شده، افزود: به نظر می‌رسد حداکثر تا یک ماه آینده این پروژه در سازمان برنامه بودجه به سرانجام برسد.

جوانبخت افزود: پروژه‌های سد‌های لرستان همچون مخملکوه، آبسرده، کمندان و .. شرایط خوبی پیدا کردند، به نحوی که برخی‌ها امسال افتتاح و بخش عمده‌ای نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهند رسید.

گفتنی است عملیات ساخت سد معشوره به منظور تامین آب آشامیدنی صنعت، کشاورزی و جلوگیری از وقوع سیلاب‌های مخرب رودخانه کشکان از سال ۹۱ شروع شده و در صورت افتتاح ۵ شهرستان از مزیت‌های اقتصادی آن بهره‌مند خواهند شد.
منبع/فارس

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار