بارش نخستین باران در سال آبی جاری به هوای جزیره کیش طراوت بهاری بخشید.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲ 26 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، باران امروز که همراه رعد و برق از ساعت ۴ و ۳۳ دقیقه آغاز و میزان آن ۷/۷ میلی متر گزارش شد؛ باعث طراوت و تازگی هوا و پایان ۶ ماه فصل گرما در جزیره کیش شد.

در حال حاضر با بارش این نعمت الهی، ساکنان و گردشگران جزیره کیش هوای دل انگیز بهاری را در آغاز دومین ماه فصل پائیز تجربه می‌کنند.

بارش باران در ساعات ابتدایی پنج شنبه ۴ آبان علاوه بر آن که جان تازه‌ای به درختان و گیاهان این جزیره زیبا بخشیده؛ باعث شده است که ساکنان و گردشگران زودتر از موعد به معابر و خیابان‌ها آمده و از هوای بهاری کیش بهره ببرند و با گرفتن عکس، این روز زیبا را در خاطرات خود ثبت کنند.

براساس گزارش اداره کل هواشناسی استان هرمزگان برای فردا جمعه ۵ آبان تا ظهر، احتمال رگبار پراکنده و برای بعد از ظهر، وزش باد شمال غربی با سرعت ۳۵ کیلومتر و نیز تلاطم دریا پیش بینی شده است.

گفتنی است میزان بارندگی در سال آبی گذشته در جزیره کیش ۱۰۶ و نیم میلیمتر و عمدتا در ماه‌های پاییز و زمستان و بصورت رگبار بوده است.

لازم به ذکر است سال آبی اشاره به یک دوره دوازده ماهه برای سنجش میزان بارندگی در یک ناحیه دارد و منطبق با سال رسمی نیست و از مهر هر سال آغاز می‌شود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار