رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش‌های کمیته پیگیری مطالبات بانکی ، امسال 129 میلیارد و 54 میلیون تومان از معوقات بانکی استان وصول شد .
کد خبر: ۱۱۳۴۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰ 28 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، حیدر آسیابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته وصول مطالبات بانکی نیمه دوم سال گذشته ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان با مسئولیت دادستان مرکز استان و عضویت شورای هماهنگی بانک‌ها تشکیل شد.

وی ادامه داد: در قالب این کمیته لیست بدهکاران کلان بانکی به تفکیک هر بانک اخذ و به دادسرای مرکز استان ارسال و با حضور مدیران بانک‌های مربوطه، ساز و کار و زمان بازپرداخت این تسهیلات تعیین می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته نیز با پیگیری دادگستری ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از معوقات بانکی به بیت المال بازگشت.

آسیابی با تاکید بر این که بررسی لیست بدهکاران بانکی استان ادامه دارد، گفت: اجازه نخواهیم داد کسانی به اسم سرمایه گذاری و تولید، تسهیلات دریافت و در جای دیگر هزینه کرده و در چرخه تولید و اشتغال استان خلل وارد کنند.

وی افزود: وصول معوقات بانکی در راستای کمک به رونق اقتصاد و بازگشت پول به بانک‌ها برای تزریق تسهیلات به سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی استان صورت گرفته است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار