معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله کارکرد‌های مهم اطلاع‌رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی است، گفت: آنچه که ما در جامعه و شرایط فعلی نیازمند آن هستیم افزایش امید بین مردم با انعکاس اخبار صحیح است.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 29 October 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حسین میرزایی ظهر امروز در اولین همایش روابط‌عمومی‌های شورا‌های اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد زمینه مطلوب در انعکاس اخبار در تمام بخش‌ها سبب امیدافزایی و امیدآفرینی در بین آحاد جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمله کارکرد‌های مهم اطلاع‌رسانی امیدافزایی و امیدآفرینی است، ادامه داد: آنچه که ما در جامعه و شرایط فعلی نیازمند آن هستیم افزایش امید بین مردم با انعکاس اخبار صحیح است.

وی افزود: البته انعکاس خبری موثر و موفق است که دقیق، صحیح، صریح و به هنگام باشد، اگر اطلاع‌رسانی مطلوبی در مجموعه‌های استانی شکل بگیرد سبب ایجاد انگیزه بین کارکنان آن مجموعه و سایر مجموعه‌ها می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه موفقیت در این مسیر نیازمند بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در زمینه اطلاع‌رسانی و رسانه است، تصریح کرد: از جمله این ظرفیت‌ها می‌توان به مردم اشاره کرد، در هر مجموعه‌ای که شاهد مشارکت مردم بودیم آن مجموعه پویاتر عمل کرده و سبب پیشرفت و دگرگونی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پویایی، پیشرفت و تعالی هر جامعه‌ای در گره بها دادن به مردم آن جامعه است، یادآور شد: فلسفه وجودی شورا نیز همین مسئله واگذاری کار به مردم است، شورای‌های شهر و روستا به عنوان منتخبین مردم در تصمیم‌گیری‌ها و مشارکت‌ها این نقش را پر رنگ‌تر کرده و عامل پویایی و پیشرفت می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جامعه پویا جامعه‌ای است که مردم در آن نقش بیشتری دارند، خاطرنشان کرد: شورای‌های شهر و روستا از نظر اینکه منتخب مردم هستند اهمیت بسیاری دارند، زیرا مردم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم بوده و نقش اول جامعه را به عهده دارند.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار