هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان‌شمالی صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 29 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور استاندار خراسان‌شمالی هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات تشکیل و احکام اعضای آن از سوی استاندار خراسان‌شمالی صادر شد.

در این نشست اعضای هیئت استانی بررسی تبلیغات به این شرح اعلام شد که استاندار و یا نماینده تام‌الاختیار استاندار رئیس هیئت بررسی تبلیغات انتخابات و دبیر ستاد انتخابات دو نفر از اعضای شورای اسلامی استان، دادستان مرکز استان، مدیرکل صداوسیما، مدیرکل فرهنگ‌وارشاد اسلامی و مدیرکل ارتباطات و فناوری استان می‌باشند.

در این جلسه استاندار خراسان‌شمالی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار را به عنوان نماینده تام الاختیار خود در این هیئت معرفی کرد.

محمدرضا حسین نژاد در این جلسه روند انتخابات و شور و شوق موجود را روندی درست توصیف و اظهارکرد: مجریان انتخابات هر کدام مثل سایر مردم یک رأی دارند و در روند انتخابات نقشی جز حراست از سلامت انتخابات و حفاظت از آرای مردم ندارند.

وی نسبت به اینکه ممکن است برخی نامزد‌ها در دستگاه‌های دولتی نفوذ داشته باشند و از این نفوذ در تبلیغات سو استفاده کنند هشدار داد و گفت: کارمندان دولتی اگر مایل به حضور در تبلیغات برای نامزد‌ها هستند باید مرخصی بگیرند.

استاندار خراسان‌شمالی به نامزد‌های انتخابات نیز توصیه کرد قوانین را مطالعه و از کم و کیف تبلیغات آگاه باشند و مر قانون را رعایت کنند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار