مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان امسال تعداد ۴۰ خدمت مسکن به مددجویان ایوان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰ 01 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی در مراسم واگذاری ۶ واحد مسکونی به مددجویان ایوان اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون ۱۲ واحد مسکونی برای مددجویان ایوان ساخته شده است که برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی حداقل ۳۵۰ میلیون تومان شامل کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۱۰ واحد مسکونی دیگر با مشارکت سایر دستگاه‌ها برای مددجویان ایوان ساخته خواهد شد، تصریح کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان امسال تعداد ۴۰خدمت مسکن به مددجویان ایوان ارائه می شود.

 مرادی در دیدار با فرماندار ایوان اظهار کرد: اولویت‌های اصلی کمیته امداد در خدمت رسانی اشتغال آفرینی،مسکن و حوزه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بانکها در فرایند اشتغال آفرینی برای نیازمندان همراه اصلی کمیته امداد هستند درخواست ما این است که شورای اشتغال و بانکها این مهم را مورد توجه قرار دهند.

اکبری ، فرماندار ایوان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه کمیته امداد از زمان تأسیس خدمات ماندگار و کم نظیری را به مردم محروم ارائه داده است، تصریح کرد: در شهرستان ایوان در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی انجام گرفته و خانواده‌های زیادی توانمند شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خصوصاً مددجویان که آسیب پذیر هستند رفع مشکلات عدیده مردم خصوصاً تأمین مسکن گسترش فعالیت‌های کمیته امداد بسیار ضروری است.

فرماندار ایوان افزود: در خصوص تامین زمین برای مسکن نیازمندان کمیته امداد و بهزیستی در ایوان در حال رایزنی هستیم و در آینده این مشکل برطرف می شود./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار