فرمانده سپاه شهرستان فردیس:
سرهنگ پاسدار «فلاح نژاد» گفت: دشمن سرمایه گذاری گسترده‌ای در حوزه تولید محتوای رسانه‌ای صورت داده و به همین جهت باید برای مقابله با تهاجم فرهنگی رسانه‌ای دشمن در عرصه تولید و عرضه محتوای رسانه‌ای با جدیت وارد شویم و نه تنها به صورت پدافندی که به صورت آفندی در این حوزه ورود پیدا کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ 02 November 2023

باید در حوزه جنگ نرم وارد فاز آفندی شویم

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ پاسدار جعفر فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان فردیس در آیین افتتاح نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان فردیس با حضور خرداد کاشفی فرماندار فردیس و دیگر مسولان شهرستانی در پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: نخستین رویداد دیجیتال بسیج در سه محور نرم افزار، بازی تلفن همراه و پویانمایی با شرکت ۶۰ تیم و در مدت زمان ۴۸ ساعت در محل پژوهشگاه مواد و انرژی مشکین دشت برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش نرم افزاری اقتدار ایران، سبک زندگی، خدمات شهری، ورزش سلامت، آموزش و تربیت اقوام ایرانی، جهاد خدمت، گردشگری مدیریت هوشمندشهری، نقش زنان در تربیت نسل سوم انقلاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فردیس عنوان کرد: در بخش پویانمایی با موضوعات شهدای امنیت، مقاومت و دفاع، قوی شویم، افزایش سرمایه اجتماعی و مشارکت حداکثری در انتخابات و فرهنگ سازی و رفتار‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

سرهنگ فلاح نژاد تصریح کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعداد‌ها و توانمندسازی مردمی و حمایت از محصولات برگزیده حرکت به سمت تولید محتوای دیجیتال است. فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: ۷۰ درصد زندگی مردم در عرصه فضای مجازی سپری می‌شود و امپراتوری دشمن در جنگ نرم و رسانه موجب تغییر سبک زندگی و فرهنگ مردم شده است.

این مسئول بیان داشت: همچنین بازی‌های موبایلی که دشمن اهداف خود را از این طریق دنبال می‌کند بنابراین فعالیت نوجوانان جوانان و دانش آموزان در این عرصه و تربیت نیرو‌ها در تراز انقلاب لازم است تا نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه فردیس با بیان اینکه شاید پیش از این در حوزه جنگ نرم فقط پدافندی عمل می‌کردیم، گفت؛ اما دو سالی است به صورت آفندی در جنگ وارد شده ایم و ما به سمت دشمن حمله و تولید محتوا می‌کنیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در حوزه جنگ نرم، فضای مجازی، دیجیتال و الکترونیک وارد شویم و تولیدات خوبی داشته باشیم. فرمانده سپاه فردیس بیان کرد: وقتی دانش و علم در یک کشور حرف اول را بزند آن کشور پیشرفت‌های بزرگی خواهد داشت دانش و علم تحریم شدنی نیست شاید دستاورد‌ها یکی از حوزه‌های دانش و علم به وجود می‌آید تحریم شدنی باشد، اما خود دانش و علم تحریم شدنی نیست و ان‌شاءالله بتوانیم در بحث تولید و علم قدم‌های بزرگی برداریم.

فلاح نژاد خاطرنشان کرد: این رویداد با حضور داوران کشوری در هر حوزه تولیدات داوری خواهد شد و برگزیدگان در روز ۱۳ آبان جاری تجلیل می‌شوند و بهترین رویداد‌ها به استان راه پیدا می‌کنند.

نخستین رویدادتولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان فردیس با همکاری شورا‌ها و شهرداری‌های فردیس و مشکین دشت، آموزش و پرورش، فرمانداری و پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار