نفرات برتر مسابقات ملی مهارت الکترونیک معرفی و تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ 02 November 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه این مسابقات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با دارابودن رتبه‌های مختلف علمی، پژوهشی و ظرفیت‌ها و امکانات بالا برای دومین بار میزبان این مسابقات ملی بود.

در ادامه این برنامه، معاون توسعه و دبیر اجرایی مسابقات نیز با ارائه گزارشی از مراحل برگزاری این دوره از رقابت‌ها گفت: در این دوره از مسابقات پس از ارزیابی از سوی هیئت داوران، امیرعلی نصیری از استان کرمان، سبحان معمارزاده از استان اصفهان و نگار پرویزی از استان یزد به‌عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

محمد نوربخش افزود: همچنین پس از سه روز رقابت، رضا حقیقی از استان لرستان موفق به کسب دیپلم افتخار بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت الکترونیک شد.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های تک نفره در رشته‌های طراحی شماتیک، طراحی پی‌وی‌سی PCB، مونتاژ و تعمیر و عیب یابی نرم افزار به مدت سه روز با هم رقابت کردند.

در ادامه این برنامه، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی، شناسایی استعداد‌های مهارتی و نخبگان مهارتی و به روز کردن استاندارد‌های زیرساخت آموزشی در کشور همگام با جهان عنوان کرد.

علیرضا کریم زاده بیان کرد: این دوره از مسابقات از هفتم تا دهم آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور ۸ شرکت‌کننده از استان‌های البرز، یزد، کرمان، اصفهان، لرستان، قم و فارس در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

لازم به ذکر است، مسابقات جهانی این آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار