معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: کار فرهنگی باید جریان ساز باشد تا بتوانیم با برنامه‌های طراحی شده دشمن در جنگ ترکیبی و فرهنگی مقابله کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶ 02 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار رضا هزاری، معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در همایش استانی فعالان جبهه فرهنگی هنری بسیج که با عنوان «مثل مصطفی» اظهارداشت: نباید کار خودمان را دست‌کم بگیریم و در مواجهه با دشمن منفعل شویم.

وی گفت: همه ما باید به این نکته توجه کنیم که در کنار هم بودن و این پیوستگی از مصادیق ولایت‌مداری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: کار فرهنگی باید جریان ساز باشد تا بتوانیم با برنامه‌های طراحی شده دشمن در جنگ ترکیبی و فرهنگی مقابله کنیم.

سرهنگ هزاری افزود: امروز در فضایی تنفس می‌کنیم که جامعه اسلامی است و امیدواریم همه بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

سرمایه گذاری دشمن در عرصه فرهنگی

مهدی فنایی، معاون اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم گفت: دشمن در عرصه فرهنگی سرمایه‌گذاری کرده لذا باید در حوزه فرهنگی تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی درست و دقیقی داشته باشیم تا دشمن ناکام بماند.

وی ادامه داد: دشمن به ویژه آمریکایی‌ها، غربی‌ها و اروپایی‌ها بعد از روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی برنامه‌ای را کلید زدند تا بدون ابزار نظامی، کشور را از درون متزلزل کنند لذا توجه آن‌ها به سمت مسائل فرهنگی رفت و در این زمینه سناریو‌هایی را طراحی کردند و منتظر یک جرقه شدند.

وی گفت: در ابتدای دولت سیزدهم که اقدامات خوبی اعم از جراحی اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها تا سرود سلام فرمانده انجام شد این حرکت‌ها کار را برای دشمن سخت کرد و تیرشان به سنگ خورد.

معاون اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: یک پایه بستر ناامن سازی کشور در اغتشاشات سال گذشته، کار فرهنگی با ابراز رسانه بود.

فنایی همچنین با اشاره به جنایات اسراییل غاصب در غزه گفت: همه این ظلم‌ها و جنایت‌ها از حمله به مدارس و بیمارستان و کشتن مردم بی گناه نشانه ضعیف شدن دشمن است.

معاون اطلاعات سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دشمن در سطح عمومی، سبک زندگی است ادامه داد: دشمن ترویج سبک زندگی غربی و ابتذال فراگیر با رواج مدلینگ به ویژه در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه را آغاز کرده است که باید برای پیشگیری و رفع این مسائل برنامه‌ریزی داشته باشیم.

فنایی با اشاره به تاثیرگذاری حوزه رسانه و مطبوعات بیان کرد: در این راستا جریان‌سازی مهم است لذا اگر رسانه ما انقلابی باشد می‌توانیم با تبیین منویات و جریان انقلاب از خیلی جریان‌ها جلوگیری کنیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار