مدیركل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی؛
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به مشكلات موجود در حوزه رسانه های استان، بحث اقتصاد رسانه های خراسان شمالی به صورت جدی پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 18 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی، به نقل از مهر، حسین ثابت قدم وحید، اظهار كرد: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تاكنون در حد توان اقدامات خوبی برای رفع مشكلات اقتصادی رسانه های این استان انجام داده است.

وی گفت: پیگیری جدی اقتصاد رسانه های استان به منظور تقویت آنان یكی از برنامه های اصلی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در سال جاری است.

ثابت قدم اظهار كرد: این اقدام در راستای تحقق استقلال و خودكفایی رسانه های استانی صورت می‌گیرد تا زمینه دستیابی آنان به اقتصادی پویا فراهم شود.

وی گفت: برای این موضوع شورای تخصصی رسانه در استان تشكیل شده تا پیشنهادهای راهبردی در این شورا جمع‌بندی و پس از تصویب در راستای عملیاتی شدن برنامه های مصوب، اقدامات لازم انجام می شود.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبرنگاران را پل ارتباطی مردم و مسئولان دانست و افزود: رسانه ها به رغم مشكلاتی كه دارند اما رسالت كاری خود را در حوزه های مختلف و انعكاس درخواست های مردم از مسئولین، مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و ... به خوبی و بدون هیچ چشم داشتی انجام می دهند.

ثابت قدم اظهار كرد: رسانه ها در توسعه استان نقش بسزایی ایفا می كنند و بایستی به رفع مشكلات آنان نیز توجه بیشتر داشت.

 خراسان شمالی از لحاظ تعداد نشریات مکتوب در رده سی ویکم جدول وآخرین استان کشور قرار گرفته و تنها دارای دو روزنامه، و ۵ هفته نامه استانی و منطقه ای است.

همچنین هم اکنون ۱۰ دفتر خبرگزاری در خراسان شمالی  به فعالیت خبری مشغول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار