مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه بیش از 200 هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای به روستاییان استان طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 18 October 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از ارائه بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای به روستاییان استان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر از ارائه بیش از ۲۰۰ هزار نفر ساعت آموزش های فنی و حرفه ای به روستاییان در استان کرمانشاه طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وی گفت: این آموزش ها در بخش های مختلف خدماتی و کشاورزی بوده است و کارآموزان، آموزش‌های لازم را به صورت رایگان فراگرفته اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه آموزش های فنی در مناطق شهری نیز در چهار بخش صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ صورت می گیرد، افزود: در بخش خصوصی ۷۰ درصد آموزش ها در بخش خدمات است.

به گفته این مسئول، در مراکز ثابت و دولتی نیز ۷۰ درصد آموزش های فنی و حرفه ای در بخش صنعت است و استقبال کمی از رشته های بخش فرهنگ و هنر و کشاورزی می شود.

ناصری امید بر استفاده دانشگاه ها از ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی دانشجویان و جوانان برای ورود به بازار کار پس از فارغ التحصیلی تأکید کرد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با دانشگاه پیام نور، ادامه داد: آمادگی کامل برای همکاری با دیگر مراکز آموزش عالی را نیز داریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه یادآور شد: با تعامل سازنده با دانشگاه ها می توان شاهد توانمندسازی مهارتی دانشجویان رشته های فنی و مهندسی و کارآفرینی آنها در ورود به بازار کار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار