مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران گفت: پالایشگاه گاز ایلام در حوزه تولید محصولات پنجگانه برای کشور نقش آفرینی می کند.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 11 November 2023

به گزارش تابناک ایلام، سید احمد طباطبایی در بازدید از پالایشگاه گاز ایلام با بیان اینکه چرخه نفت و گاز در استان ایلام چرخه کاملی است، اظهار کرد: پالایشگاه گاز ایلام در غرب کشور وضعیت انحصاری و منحصر به فردی دارد و در تولید میعانات و مشتقات گازی نسبت به سایر پالایشگاه های گازی کشور بیشتر نقش آفرینی می کند.

وی بر نقش تاثیرگذار نیروهای حراست در حفاظت و صیانت از تاسیسات صنعت نفت و گاز کشور تاکید کرد و اظهار داشت: رویکرد حراست در حوزه پالایشگاه های کشور صیانت از نیروی انسانی و حفاظت از تجهیزات و چرخه تولید گاز است و در این زمینه تلاش می کند وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه پایداری تولید برای مجموعه شرکت ملی گاز در اولویت کاری قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به ناترازی گاز بخصوص در فصل سرد سال، مجموعه شرکت ملی گاز تلاش می کند همچون سال گذشته خانه های مردم را گرم نگه دارد که این مهم در سایه صرفه جویی و مصرف بهینه گاز توسط مشترکان محقق می شود.

طباطبایی با اشاره به اینکه در حوزه تهدیدات جاسوسی یا خرابکاری صنعتی اقدامات پیشگیرانه بسیار خوبی در مجموعه شرکت ملی گاز ایران طراحی شده است، گفت: کلیه پالایشگاه های کشور با اینگونه تهدیدها آشنایی کامل دارند و از طریق مختلف این نوع تهدیدها رصد و راه نفوذ دشمن در زمینه تولید، توزیع و انتقال و غیره بسته شده است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار