رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: تا امروز ۲ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان‌شمالی ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 10 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی اظهارکرد: تا امروز ۲ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه خراسان‌شمالی ثبت‌نام کرده‌اند.

وی توصیه کرد نامزد‌های انتخابات، ثبت‌نام خود را به ساعات و لحظات آخر موکول نکنند، گفت: ساعت ۱۸ فردا شنبه، بیستم آبانماه آخرین مهلت ثبت نام نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان است و این مهلت تمدید نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی با بیان اینکه دو نفری که تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند، ثبت‌نام خود را در خارج از استان انجام داده‌اند، افزود: کسانی که مایلند در انتخابات خبرگان ثبت‌نام کنند باید اصل شناسنامه، اصل کارت ملی، ۲ قطعه عکس و مدرک تحصیلی سطح ۴ حوزه‌های علمیه را به صورت حضوری به مراکز ثبت‌نام ارائه نمایند.

ناهیدی تصریح کرد: از نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان فقط در فرمانداری مرکز استان ثبت‌نام می‌شود، افزود: علاوه بر فرمانداری مرکز استان، فرمانداری قم و همچنین ستاد انتخابات وزارت کشور نیز کار ثبت نام از نامزد‌های نمایندگی مجلس خبرگان ثبت‌نام به عمل می‌آورند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار