کد خبر: ۱۱۳۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸ 14 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مهندس فولادی مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران در اولین حضور در منطقه آمیر آباد ضمن دیدار با مدیرکل این منطقه از نزدیک ظرفیتها زیرساخت‌های این بندر را بررسی و در خصوص نحوه تشکیل دبیرخانه منطقه آزاد مازندران گفتگو نمود.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با اشاره به اینکه تشکیل منطقه آزاد این استان با محوریت سه منطقه شامل 1060 هکتار در بندرامیرآباد ، 461 هکتار در منطقه میرود تا چپکرود و حدود 84 هکتار زمین در بندر نوشهر که به تصویب مجلس شورای اسلامی و‌ تائید شورای نگهبان رسیده است تاکید نمود با پویایی صنعت و تجارت در دولت سیزدهم و برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از این ظرفیتها ، موجبات رونق اقتصادی هر چه بیشتر مازندران فراهم می گردد .

وی در خصوص چگونگی تدوین برنامه های اجرایی همگام با سیاست های کلان و برنامه های راهبردی سازمان بنادر و دبیرخانه شورای عالی مناطق مباحثی را مطرح و از بندر امیرآباد به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای توسعه این منطقه نام برد.

لازم به ذکر است مهندس فولادی مدیر اجرایی منطقه ازاد مازندران از مدیران خوشنام ، فعال و جهادی مازندران در عرصه ملی می باشد که دارای مناصب حساس و کلیدی، اقتصادی و نظارتی کشوری شامل؛ مدیر کل بازرسی،نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری ‌،
بازرس ویژه ریاست جمهوری در حوزه نفت و انرژی ، مسئول کارگروه رفع موانع تولید کشور ، مشاور کمسیون اصل نود در حوزه اقتصاد ، عضو کمیسیون تجاری بازرگانی موسسه راهبردی چشم انداز آینده کشور ، مشاور عالی انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی کشور و .... بوده است.

مدیر منطقه آزاد مازندران: وظیفه ما خدمت به سرمایه گذاران و رفاه مردم است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران به منظور تبیین اهداف ،تبادل نظر و همکاری دوجانبه با اعضای ه‍ئیت رییسه اتاق بازرگانی مازندران و برخی از تجار دیدار و گفتگو نمود .
مهندس فولادی با بیان اینکه ‌وظیفه ما خدمت به سرمایه گذاران و در نهایت رفاه مردم است افزود: جهت استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های سرمایه گذاری و فعالیت سرمایه گذاران در حوزه صادرات استان باید تسهیل گری صورت پذیرد و یکی از اهداف ایجاد منطقه آزاد حمایت از سرمایه گذاران در حوزه اقتصاد دریا محور و صادرات می باشد که بهترین فرصت برای بهره مندی منطقه در راستای رونق اقتصادی می باشد .

در ادامه تقی پور رئیس اتاق بازرگانی مازندران با عنوان اینکه در شرایط فعلی و مشکلات موجود در حوزه صادرات و تولید،فعالیت منطقه آزاد نقش بسزایی دارد اظهار امیدواری کرد: اتاق بازرگانی با کمک اعضای فعال و مرکز پژوهش های خود در راستای اهداف دو جانبه منطقه آزاد مازندران و اتاق بازرگانی همکاری و تعامل خوبی برای رشد اقتصادی و اشتغال ایجاد نماید . 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار